Grainfather

• Michalll
  • Michalll's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
06 Sep 2016 20:57 #1 by Michalll
Grainfather was created by Michalll
Máte někdo zkušenost s tímto minipivovarem?

www.grainfather.co.uk/

Stojí to za ty prachy nebo je lepší si udělat domácí mikrovarnu?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Sep 2016 21:05 #2 by grádyš
Replied by grádyš on topic Grainfather
Můžu být brutálně upřímný? Ze záplavy tvých ostatních dotazů začínám nabývat dojmu, že pokud na GF máš peníze (a jsi ochoten je utratit), nebude pro tebe vůbec špatná volba. Rozhodně lepší, než ohřívat 50l hustého rmutu vnitřní spirálou ;)

Já sice GF nemám, ale řekl bych, že se jedná o výborný domácí kompaktní pivovar.

• Michalll
  • Michalll's Avatar Topic Author
  • Junior Member
  • Junior Member
More
06 Sep 2016 21:09 - 06 Sep 2016 21:11 #3 by Michalll
Replied by Michalll on topic Grainfather
Ano tak přemýšlím.. Jsem začátečník, ale přemýšlím i do budoucna.. Taky mě zajímá (bylo to v dotazu), zdali nejde něco skoro stejného vyrobit třeba za poloviční cenu, ikdyž to nebude třeba až tak geniální...

*a taky by nebylo na škodu, fórum trochu rozjet.
Last edit: 06 Sep 2016 21:11 by Michalll.

More
06 Sep 2016 21:53 #4 by doktor.zaba
Replied by doktor.zaba on topic Grainfather
Ahoj, také jsem nad tím přemýšlel, ale cena mi přijde příliš přehnaná. Pak jsem chtěl pořídit levnější sadu se zavařovacím hrncem Bielmeier za 12500, ale nakonec jsem koupil vše jednotlivě a dostal jsem se ještě níž. Pokud bych si i kvasnou(s ventilem) a scezovací(s provrtanými dírkami) nádobu vyrobil ručně vyšlo by to ještě líp.
Podívej se sem, jsou tam i ceny a kde koupit.:
www.facebook.com/Dom%C3%A1c%C3%AD-varna-...27511379561/?fref=ts
Hotové pivo ještě nemám, ale už 2x jsem vařil a je to docela v pohodě. Míchadlo a automatické udržování teploty po nastavenou dobu se mi moc líbí - nemusí se u toho pořád stát.

• Domácí pivovárek Byrun